Torremolinos

12 maart 2015 - Torremolinos, Spanje

Vandaag hebben wij hotel Florida Spa bezocht, helaas mochten wij hier geen foto's maken van de receptionist. Je hebt hier een heel mooi binnenzwembad, een sauna en een heerlijke lounge in de ontvangstruimte. Dit hotel is zeker een aanrader als je zonder kinderen op vakantie gaat. Nadat wij dit hotel bezocht hadden, hebben wij de bus naar Torremolinos genomen. Wij zouden hier eigenlijk naar hotel Tropicana gaan, maar dit kon helaas niet doorgaan. Daarom hebben wij hotel Blue Sea bezocht, dit is een heel mooi luxe hotel. Je hebt hier 400 kamers, een zwembad buiten, een zwembad op het dak, sporttoestellen, en zonnebedden op het dak, verder heb je voor kinderen een film kamer en een speelkamer, via de ramen van de speelkamer kijk je zo het buitenzwembad in en kun je de mensen zien zwemmen. Nadat wij de twee hotels bezocht hadden zijn wij richting het strand in Torremolinos gelopen, voordat je bij het strand aankomt heb je hele leuke souvenir winkeltjes waar je graag in wilt kijken. Nadat wij het strand bezocht hadden zijn wij terug gegaan naar Fuengirola. In Fuengirola hebben wij ons nog een uur voor meldingstijd ons heerlijk vermaakt, ik ben in een Flaminco fietsbootje geweest en heb heerlijk over het water gefietst. Helaas na een uur was het tijd om ons te melden in ons eigen hotel, hier moesten wij onze koffers pakken en gingen wij weer met de bus richting het vliegveld.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade