Fuengirola

8 maart 2015 - Fuengirola, Spanje

Om 04:15 moesten wij verzamelen op Schiphol Amsterdam. Wij hebben toen tot 06:15 gewacht tot wij aan boord konden. Om 06:55 vertrok ons vliegtuig richting Malaga Airport. Toen wij aankwamen op Malaga Airport konden wij in een bus van TUI richting ons hotel, eenmaal daar aangekomen hebben wij eerst onze spullen op de hotelkamer gezet. Gelijk hierna zijn wij vertrokken richting de boulevard, hier hebben wij iets gegeten. Na het eten hebben wij de benodigde boodschappen voor die avond gedaan. Nadat de boodschappen gedaan waren is onze groep in tweeën gesplitst. De andere drie gingen naar de hotel kamer en wij gingen nog even op zoek naar sigaretten, die daar heel moeilijk te vinden zijn. Na onze zoektocht hebben wij Castillo de Soheil bezocht. Dit is een prachtig kasteel die op een bergje staat, als je boven op de berg staat heb je ook een mooi uitzicht over het strand.

TIP: als er staat dat er live muziek/ een jazzband in een bar gaat spelen, vraag het altijd na dit kan niet kloppen. Wij dachten 's avonds leuk naar een bar te gaan waar een jazzband zou komen, eenmaal daar aangekomen was hier helemaal niemand en werd er geen jazz gedraaid.